2013. március 17., vasárnap

Sziasztok!

Azt hiszem nem a megfelelő időben hagytam abba ennek a blognak az írását, de egy kis szünetre volt szükségem, hogy nem mindenféle hülyeséget írjak. De ez idő alatt belekezdtem több blogba amit nem bánok csak azt, hogy ezt abbahagytam és ha ti is szeretnétek akkor elkezdem a folytatást. Már gondolkoztam régebben is rajta csak annyi minden közbejött.. Volt olyan, hogy csak akkor tudtam részt hozni amikor beteg voltam. Most is keveset írok, de megpróbálok minél tartalmasabban írni.
Ameddig ezen blogon nem írtam addig olyan dolgokra nyílt lehetőségem amikre eddig nem nagyon vagy nem sok embernek. Tudjátok nekem a fényképezés a mindenem és már alig várom, hogy megvehessem a saját gépemet ami egy nagyon klassz gép, de ameddig nincs meg az addig marad az édes telefonom. Na, de a fényképezésről ennyit elég a lényeg, hogy nemsokára felteszem a rész, de az idő kérdése. Tanulnom kell, két órás gépkorlát hétköznap, zeneiskola meg a tánc. Ahogy tudom hozom a rész, de ha titeket nem érdekel azt is megértem, mert elhagytalak titeket. Remélem ezentúl is ilyen nagy buzgósággal fogjátok olvasni a részeket.
Szeretlek titeket.
Hamarosan rész, örülnék neki ha egy pár komment is érkezne. Teszek fel kérdést, hogy legyen mire válaszolnotok.
- Szerintetek Justin komolyan gondolta a vadmacska jelzőt neki?
- Örülnétek neki, ha Harry elvinné Norát randizni?
- Mi a véleményetek Noráról?
- Örültök annak, hogy folytatom a blogot? :$

1 megjegyzés:

  1. Igeeen nagyon örülök h folytatod :) én személy szerint Norát Justinnal képzelem el :D

    VálaszTörlés