2012. december 23., vasárnap

12. Fejezet : Első randi vagy mégsem..

Meg érkezett ez a rész is. Remélem tetszeni fog. Tudom sokat késett. De most a szünetben megpróbálok nektek több részt hozni. A komment és a véleménygomb határ még mindig ugyan annyi mint volt. Na jó azt hiszem abba hagyom a regélést és hagylak titeket olvasni a történetet! Puszi! Jó olvasást! ;) 
Ui.: Elkezdtem egy új blogot. Melynek nem híres emberek a főszereplői hanem egy vámpír lány. Ha érdekel akkor majd külön írok róla..:)





A szoba gyönyörű volt. Egyszerű szép és elkápráztató! Azt hiszem elfelejtettem levegőt venni. Úgyhogy a lélegzetem is elállt. Eddig soha nem mertem ilyen nagyot álmodni és most?! Itt vagyok..egyik napról a másikra Londonban, holnap a királynőnél lesz fellépésem a fiúkkal. Hivatalos vagyok egy vacsorára is.. Igen azt a fiúk "elfelejtették" mondani. Viccesnek találták azt, hogy én nem tudok semmiről. Élvezik, hogyha velem szórakozhatnak... Na persze én is oda vagyok értük...


- Nora kérlek siess!! - Kopogott be a fürdőbe Justin. 


Na igen elkészültem nagy nehezen. Felvettem egy fekete comb középig érő ruhát. Nekem nagyon tetszett a butikban a babán. 

Feldobtam egy alap sminkkel ami szempillaspirál és szemceruzából áll.. Nem akarom magam kicsicsázni csak egyszerűen akarok kinézni. A hajamat pedig göndören hagytam. Azt hiszem amit elterveztem sikerült is..

- Kész vagyok.. - Álltam meg Justin előtt. 


- Tyűha! Nagyon csinos ma kisasszony! 


- Köszönöm Mr. Bieber! - Feleltem kissé mosolyogva. 


  Amikor kiértem a nappaliba már mindegyik fiú kint állt, teljes készenlétben. 


- Hölgyem - lépett oda mellém Niall. - Lenne a kísérőm? 


- Persze - feleltem mosolyogva. Tudom sokakban felmerül a kérdés, hogy én miért nem Justinnal megyek!? Ezt mi már megbeszéltük a repülőn. 

Louis Elenorral megy, Harry Taylorral, igen róluk annyit, hogy Taylor rosszabb, mint a pióca. Folyton Harry nyakán van és próbál űber jó fej lenni, de sajnos nem megy neki. Liam és Zayn úgy döntött, hogy kísérő nélkül jön. Justin pedig Pattievel jön. Igen anyukája is csatlakozott hozzánk, de nem sok időre mivel a két tökmagra kell vigyáznia. Jazzy és Jaxon nagyon aranyosak! (Róluk jut eszembe : http://www.youtube.com/watch?v=zY7ss4mWOVI  Szerk. megj. ) 




- Sziasztok - üdvözölt minket Katie és Vilmos herceg. Igazán aranyosak együtt. Ennél jobb jelzőt már nem tudok rájuk kitalálni. 

- Helló. 


- Te vagy Nora, ha jól tudom ugye? - Jött oda hozzám Katie. 


- Igen én vagyok. - Léptem el Niall mellől. 


- De jó, hogy megismerhetlek annyi mindent hallottam rólad. És kíváncsi vagyok, hogy ezekből mennyi igaz. 


- Mennyit hallottál rólam? - Húztam mosolyra a számat és a gyomromban a pillangók is újra felébredtek. 


- Hát először ha nem bánod akkor kezdem a legdurvábbal 


- Dehogy is semmi baj! 


- Oké. Igaz az, hogy Justintól terhes vagy? 


- Mi? - Kerekedtek ki a szemeim. Pattie is felfigyelt erre, Justin pedig enyhén elsápadt. Nem értem, hogy miért hiszen nincs semmi köztünk! - Nem ez egyáltalán nem igaz. Fogalmam sincs, hogy honnan szed ilyet a sajtó. De a lényeg annyi, hogy nagyon jóban vagyunk. És ez a fiú nagyon sok okosat tud mondani nekem. 


- Ahha. - Mosolygott Katie. - A következő kérdés pedig mind a kettőtökre vonatkozik. - Erre Justin is felfigyelt és megkérte Pattiet, hogy addig foglalja el magát. 


- Tudod Katie...nekem bejön Nora, de mivel mind a ketten igen elfoglaltak vagyunk így nem igazán tudunk egy normális randira sort keríteni. Pedig én szeretnék! Kettőnknek lenne mit megbeszélnie. 


- Ahha értem. - Szerintem ezt csak úgy mondta Katie, mert nem akarta Justin órákig tartó prédikációját hallgatni! 


Azt est nagy része ilyen kérdezgetésekkel telt. És inkább ilyen ismerkedős volt. Iszonyatosan jól éreztem magam. Úgy tizenegy körül Justinnal eljöttünk..a fiúk maradtak még. Mi haza indultunk. De nem is értem, hogy minek.. Hiszen holnap bőven ráérünk délben felkelni.. A tánclépéseket is tudom. De akkor minek indultunk el ilyen korán haza?? Nem mertem megkérdezni, mert vezetett ,de akkor is nagyon érdekel.. Úgyhogy azt hiszem ennek a kérdésnek is eljött az ideje. 


- Justin - kezdtem bele mondani valómba. - Mi most miért jöttünk el? 


- Meglepetés! - És rám kacsintott. Te jó ég! Milyen szexin áll neki! 


Hallottam, hogy a rádióban mondják, be a híreket, ezért megkértem, hogy hangosítson. 


" - Tisztel hallgatóink. 

    Lehullt a lepel a New Bulid építkezési vállalat a Just Believe gyermek otthon helyére építi új Luxus szállodáját! " 

- Fúj! Hogy lehet valaki ennyire szívtelen? Gyerek otthon helyére építi az új Luxus szállodát. Na ne már! 


- Nora, nyugi! - mosolygott rám Justin. -  Tudom én is, hogy ez nem fair, kampányolunk a twitteren, és az építkezés úgy is a jövő héten lesz! Na, de mit szólnál hozzá, ha meglátogatnánk az árvákat? 


- Benne vagyok. De mikor látogatjuk meg őket? 


- Holnap este túl leszünk a fellépésen és az az utáni nap jó? 


- Igen oké. 


- De most nem fogsz szeretni, mert befogom kötni a szemedet. Remélem nem haragszol rám. 



- Nem haragszok. De már meg is érkeztünk? 


- Igen megérkeztünk. 


Te jó ég. Ilyen hamar ide is értünk? Most, hogy kiszállok a kocsiból érzem, hogy itt hideg van és fúj a szél. 


- Mikor érünk már oda? 


- Mindjárt. 


Még mentünk egy fa mólón (?!) pár métert amikor Justin megunta... 

A térdeimet térdeivel megrogyasztotta s én majdnem hátra borultam, de ekkor ő elkapott és a mellkasához emelt. Annyira jó érzés volt érezni az illatát. Ami iszonyatosan jó, édes mint a méz, savanyú mint a citrom és finom mint rajta a cukor. Ahogy megérkeztünk Justin nagyon óvatosan a talpamra tett, de a derekamat addig nem engedte el amíg az egyensúly érzetem vissza nem tér. Ahogy elvette derekamról a kezét, éreztem forró nyomát tenyerének s ekkor a mai nap másodszorra lepkéim újra felébredtek és bizseregni kezdtek a gyomromban. Még mindig nem tudom hol vagyok, de egy biztos, hogy jó helyen, mert Ő is itt van! ♥

2 megjegyzés: