2013. január 13., vasárnap

14. Fejezet Mindennek az élén...

Sziasztok! 
Meghoztam a következő fejezetet. Remélem tetszeni fog igaz a vége.. hát az most így sikerült. Remélem tetszeni fog. Ja és 15 pipa és 4 komi. 
Utólag köszönöm mindenkinek a komit. 
Jó olvasást! Szilvi..!;) 



Túl vagyunk egy kemény fél próbán. Igen elég kemény próba volt mert a fiúk azzal voltak elfoglalva, hogy nekem milyen jól áll a topp és a mini nadrág. Most két és fél óra után végre elmehetünk enni Scooter tényleg nem normális...folyamatosan hajt minket. Gondolom a siker véget, mert a fiúk hajlamosak elfeledkezni bizonyos tánclépésekről és minimális dalszövegről is.. Na igen a dalszöveg...elég sok mindent költenek amikor nem tudnak valamit vagy csak simán átugorják. 

- Na jó gyerekek fél fél óra szünet. - Üvöltötte Sco. a hangosbeszélőbe. 
- De Scooter én nem vagyok gyerek - állt le vitatkozni Lou. - tudod már elmúltam 20! Na, de hogy félre értés ne essen 19 sem vagyok!!
- Louis, kérlek add vissza a pulcsim. - Mert ez az áldott jó gyerek időközben elvette. Mondása szerint " Én abban fogok fellépni! " 
- Nem adom! - Felelte pimaszul, eddig én azt hittem, hogy aki elmúlt 20 az nem pimaszkodik és egyből megérti a dolgokat na mindegy. 
- Miért nem adod vissza kicsi baba? - Ezt halálos vétek volt kimondanom, mert fogta a pulcsimat és begyűrte a pulcsija alá. - Mit csinálsz a kedvenc pulcsimmal? - Akadtam ki totálisan és pont ilyenkor nincs itt Justin... Hogy ő hol van? Arról halvány lila gőzöm sincs! Pedig jó lenne ha itt lenne, mert már én nagyon éhes vagyok.. 
- Srácok! - Kiáltotta el magát Dilinyó - Melegem van, aztán fázok. Édesre sósat kívánok sőt még hányingerem is van. Azt hiszem terhes vagyok! 
- Jaj na mondd már, hogy a répáidtól vagy te terhes! - röhögte szembe Niall. 
- Nem Nájl - ejtette szándékosan ilyen nagyon angolosan Dilibogyó. - Elenortól vagyok terhes. - Na igen ezt már halál komolyan mondta.
- Lou. kicsim - kezdte el ölelgetni Harry - azt hittem tőlem vagy terhes. De most, hogy Eltől...hát mást nem tudok mondani, hogy nagyon megilletődtem és csak gratulálni tudok. De ha szeretnéd akkor adok kölcsön gumit -kezdett el kacsingatni - tudod most már újítottam Taylor kedvéért. Lett új szerzeményem csípős, sötétben világítós és ízesített. 
- Harold, te hülye vagy!- Léptem oda mellé és kócoltam össze göndör fürtjeit. Amint ezt észrevette megfogta a csuklómat és egy hirtelen mozdulattal átlendített a feje felett. Nagyon féltem azalatt a pár másodperc alatt. - Barom! - Ez volt az első mondat amit neki idéztem. A második pedig egy pofon. Azt hiszem a fiúk utálni fognak, de mindegy. Harry pedig még mindig teljesen döbbenten néz rám olyan "ezt-meg-miért?" tekintettel. 
- Na srácok - jött oda Niall teljesen boldogan. Annyira aranyos hiszen folyamatosan mosolyog..kis tündér fiú. - gyertek már enni! 
- Én ezzel nem megyek! - Irányította rám szavait Fürtös. 
- Jó voltál Kis Csaj. - Lépett oda mellém Sco. röhögve és ahogy láttam a szemei is könnyesek voltak. 
- Itt meg mi történt? - Jött oda hozzám Justin. 
- Semmi - vágtam rá kapásból. 
- Ez egy vadmacska! - Visította Fürtös. 
 Justin oda lépett mellém és a fülembe kezdett suttogni. 
- Az ágyban is ilyen vadmacska vagy? - Erre a mondatára felhorkantam és vállba boxoltam. 
- Kanos majom - mondtam teljes hangerővel. 
- Justin! Hányszor mondtam már, hogy ne kezd ki a táncosokkal? - Ja.., hogy a tegnap éjjel "leszel a barátnőm" semmit sem jelentett neki? Hát jó.. Justin Drew Bieber ezt még vissza kapod. 
Annyira dühös vagyok Justinra. Nagyon rosszul esett, hogy ilyet mondott nekem..szörnyen bánt, hogy elhiszi Harry válaszait. Azt hiszem ma én mindennek az élén táncoltam. 
  S így fogtam magam és kiviharoztam a teremből. Elakartam menni, de még is hova mennék? Haza? Az szóba sem jöhet! Megvan. Elmegyek hozzá..ő biztosan fedez engem...Benne még eddig nem csalódtam. 



Ne feledkezz meg a 15 pipa és 4 komiról!!

3 megjegyzés: